close


好討厭..
今日黑仔指數十粒星

明明好小事點解會喊到成個小朋友扭伍到媽咪買玩具甘?
明明小事到根本不值一提點解喊到甘慘 ?
禁錯佐個喊喊制-_-

到底做錯佐d乜野?
係咪真係甘十罪不赦 ?
無論你做錯佐d乜野,傷害我有幾深,我都可以當冇發生過
係咪我呃緊自己? 點解我甘無用 ? 連去嬲你既力氣都冇?
我從來都冇怪過你,一次都冇,就算其他人話你我都鬧返人地,都幫你解釋返....
不停地為你搵藉口,連你既朋友都不停為你藉口,去掩飾你既伍好
甘樣係縱容你,定係愛你 ?? 艾冬撈預...
我仲不停話俾自己知,甘樣先可以令自己更成熟..
用哂d勇氣.用哂d厚面皮.用哂d笑容..............
點解個天好似玩我甘?
點解要係我放開左既時候送我一個擁抱?
然後傻得我不停叫自己不要再抱期望,不要以為你想表達回頭.
你想要個怎樣的我,我都去改,去成長,去進步
不停去改變自己,令自己每天都過得快樂,笑著去過日子.
然後就把快樂送給你這個臭小子。



是不是我太天真?
是不是愛蒙了我的眼睛?
我很努力,預冬撈
我很愛你,預冬撈
我變了,預冬撈
我想念你,預冬撈
每次找你都用盡了我的勇氣,預冬撈
對住你的笑容全部都是真的,預冬撈
我現在內心有多難受,預冬撈
無啦啦整跌佐果個裝哂你送俾我既野既盒落地,
跟住執個陣望到11朵玫瑰亂哂,砌極都砌得伍好睇,好無奈,預冬撈
再順手拎住個條大半個月冇見過既鏈同戒指,傻仔到竟然,但心伍痛,預冬撈
當戒指同鏈係守護符帶去會考,預冬撈
等伍到你sms支持我會考,跟住我幫你同自己解釋:會考甘小事駛乜打氣丫,預冬撈
人地提起你,我伍敢同人講我地分左手,預冬撈
傻仔到跑左去以前我地拍拖去過既地方懷念你,預冬撈
諗緊你會伍會寫本情書等6月3日俾返我睇,但覺得你多數伍記得呢個約定,預冬撈
每日都會諗起你,預冬撈
已經戒佐1起身就搵你呢個習慣,預冬撈
但依然慣常望下個電話,睇下你有冇搵我,預冬撈
望到個鐘知你可能會去左睇電視,所以忍住伍add你,預冬撈
見你無online,估你去左玩,所以個心有d忐忑,預冬撈
我對你感情勝過愛情,預冬撈
我對你呢份愛由100%跌到幾多,預冬撈,艾冬撈too
對住你 有時候我都已經冇野講,預冬撈
我嘗試去明白你,預冬撈
人地問我點解散,我 : 都係我伍好既,個陣大家都未識同大家相處,又傷害左佢etc,預冬撈
人地話 : 佢一定中意左第2個啦!  ,   我: 我知佢伍係d甘既人!! , 預冬撈
我好想你知我諗緊乜,但我其實伍係俾緊說話你聽,預冬撈
我驚你嫌我煩,預冬撈
有時候,我竟然玩到伍記得佐你,預冬撈
我伍想再愛你,預冬撈
528個你sd俾我既sms我伍捨得del,所以save入sim card搬入p1i度keep,預冬撈
我見到你跟本冇用我送俾你隻杯,我唉左聲就算,預冬撈
我伍敢爭取同返你1齊,我驚我一問,就連傾計既機會都冇,預冬撈
世界再大,原來沒有你在看我,我就什么都不是,預冬撈
點解你對我甘重要 ? 艾want to撈.預冬撈
我連你第一次用黎寫信俾我個張紙巾都keep好左,預冬撈
你床頭本日記度,最尾個頁我偷偷寫左野係度等你發現,預冬撈
只要你真心的一句愛我,就算我俾埋條命你都得,預冬撈
因為你,我先有勇氣去對抗大魔王,我同佢已經2個月冇搵,以後都伍會搵,預冬撈
我已經伍會亂呷醋,預冬撈
我知我所有野都伍再新奇,你亦伍會覺得好,艾撈
我其實會離開你的,預冬撈


我都伍知打呢篇野黎做乜, 艾冬撈+預冬撈

,

明明 好 小 事
只不過係一個謊言而已.
點解要伍開心 ? 蠢到死。
完。

 


arrow
arrow
    全站熱搜

    ni9e2eb 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()